OGÓLNE WARUNKI UMOWY
Niniejsze ogólne warunki umowy (dalej jako: „OWU”) mają zastosowanie do umów zawieranych pomiędzy Innovation Clinic P.S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Aleja Śląska 1 (54-118 Wrocław), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000963257, posiadającą numer NIP: 8943183768 oraz numer REGON: 521589601, a osobami korzystającymi z prowadzonego pod marką „Innovation Gym” obiektu sportowego (dalej jako: „Członkowie Klubu”).
- Podstawowe zasady korzystania z Klubu.
- Prawa i obowiązki Innovation Gym oraz Członków Klubu regulują niniejsze Ogólne Warunki Umowy oraz Regulamin Klubu. OWU oraz Regulamin Klubu dostępne są w recepcji obiektu oraz na stronie Internetowej Innovation Gym ). www.innovationgym.pl
- Innovation Gym świadczy na rzecz Członków Klubu następujące usługi:
- prowadzenia konta w Portalu Klienta (dalej „Konto Klienta”) zapewniającego Członkowi Klubu możliwość m.in. zarządzania swoim Karnetem i płatnościami oraz rezerwację miejsca na zajęciach w Klubie;
- dostępu do Klubu, zgodnie z warunkami Karnetu, Wejścia Jednorazowego lub Zaproszenia do Klubu,
- Niniejsze OWU znajdują zastosowanie w stosunku do Członków Klubu korzystających z usług określonych w Cenniku na podstawie:
- umowy zawartej na czas określony (dalej jako „Karnet”);
- zakupu jednorazowego wejścia do Klubu (dalej jako: „Wejście Jednorazowe”);
- zaproszenia indywidualnego (dalej jako: „Zaproszenie do Klubu”),
- bezpłatnego, pierwszego, jednorazowego wejścia.
- W Innovation Gym stosowane są następujące rodzaje Karnetów:
- „Karnet Innovation Gym no limit” – uprawniający do korzystania z siłowni, zajęć grupowych fitness bez limitu oraz sauny.
- „Karnet Innovation Gym Half Day” – uprawniający do korzystania z siłowni, zajęć grupowych fitness bez limitu do godziny 14:00
- Szczegóły dostępnych usług znajdują się w Cenniku.
- Aktualny Cennik stanowi załącznik nr 1 do niniejszego OWU.
- Cennik dostępny jest w Klubie oraz na stronie Internetowej Innovation Gym.
- Aktywacja każdego z Karnetów następuje w dniu wskazanym przez Członka Klubu, nie później jednak niż 30 dni od dnia zakupu oraz najpóźniej przy pierwszym skorzystaniu z usług Klubu w ramach danego Karnetu.
- Poszczególne Karnety uprawniają do korzystania z usług Klubu w różnych godzinach w określone dni tygodnia. Szczegóły związane z godzinami obowiązywania Karnetów znajdują się w Cenniku, z zastrzeżeniem godzin otwarcia Klubu. Informacja o godzinach otwarcia Klubu znajduje się w Klubie oraz na stronie internetowej Innovation Gym. Jednocześnie Innovation Gym zastrzega sobie prawo do zmiany lub skrócenia godzin otwarcia Klubu w święta państwowe lub kościelne.
- Ograniczenia wiekowe. Zawarcie umowy.
- Z usług Klubu korzystać mogą osoby, które ukończyły 16 lat;
- Osoby, które ukończyły 16 lat, a nie ukończyły lat 18, mogą korzystać z usług Klubu:
- w obecności pełnoletniego opiekuna będącego Członkiem Klubu lub
- po wyrażeniu przez przedstawiciela ustawowego (rodzica, opiekuna prawnego) pisemnej zgody na samodzielne korzystanie z Klubu. W przypadku wątpliwości co do autentyczności oświadczenia o wyrażeniu zgody przez rodzica (opiekuna prawnego), personel Klubu może zażądać złożenia tego oświadczenia w Klubie, w obecności pracownika Klubu.
- Umowa na Karnet lub Wejście Jednorazowe zostaje zawarta poprzez wybór właściwego Karnetu lub Wejścia Jednorazowego oraz wniesienie opłaty, zgodnie z warunkami Karnetu lub Wejścia Jednorazowego.
- W przypadku braku wniesienia przez Członka Klubu opłaty za Karnet lub Wejście Jednorazowe, umowa na Karnet lub Wejście Jednorazowe nie zostaje zawarta.
- Innovation Gym jest uprawniony do odmowy zawarcia nowej umowy z Członkiem Klubu, z którym poprzednia umowa została rozwiązana w trybie natychmiastowym z powodu:
- zalegania przez Członka Klubu z płatnościami wynikającymi z umowy do czasu uregulowania przez Członka Klubu zaległych opłat;
- ze względu na naruszenie Regulaminu Innovation Gym w zakresie zasad bezpieczeństwa lub zasad współżycia społecznego obowiązujących w Klubie
III. Portal Klienta. Wejście do Klubu
- Każdy Członek Klubu, korzystający z usług Innovation Gym na podstawie Karnetu jest zobowiązany do posiadania konta w Portalu Klienta.
- Wejście przez bramkę Klubu odbywa się za pomocą, wygenerowanego za pośrednictwem aplikacji kodu QR.
- Udostępnienie aplikacji osobom trzecim jest niedozwolone i będzie skutkowało nałożeniem na Klubowicza kary zgodnie z cennikiem.
- Personel Klubu uprawniony jest do kontroli tożsamości osoby posługującej się aplikacją.
- Personel Klubu uprawniony jest do żądania okazania dokumentu potwierdzającego uprawnienie do korzystania z usługi.
- Identyfikacja Członka Klubu podczas wejścia do Klubu.
- W celu udzielenia Członkowi Klubu dostępu do Klubu, Innovation Gym dokonuje:
- weryfikacji tożsamości Członka Klubu; oraz
- weryfikacji uprawnienia Członka Klubu do skorzystania z usług Klubu, zgodnie z warunkami Karnetu, Wejścia Jednorazowego.
- Weryfikacja tożsamości Członka Klubu odbywa się na podstawie ważnego dokumentu tożsamości okazanego przez Członka Klubu w recepcji Klubu lub innym wyznaczonym do tego miejscu w Klubie.
Płatności.- Płatności za poszczególne usługi realizowane są z góry, zgodnie z Cennikiem oraz przyjętymi okresami rozliczeniowymi.
- Innovation Gym może dopuszczać dokonywanie płatności za poszczególne usługi poprzez system płatności cyklicznych.
- W przypadku dokonywania przez Członka Klubu płatności za usługi poprzez system płatności cyklicznych polegających na automatycznych obciążeniach karty kredytowej lub debetowej Członek Klubu jest zobowiązany do ustawienia stosownych limitów dziennych i miesięcznych dla swojej karty kredytowej lub debetowej. Limity te powinny zostać ustawione dla transakcji korespondencyjnych i telefonicznych oraz dla transakcji internetowych, na poziomie gwarantującym możliwość pobrania wymaganej miesięcznej opłaty.
- Innovation Gym zastrzega sobie prawo do ponownych prób obciążeń rachunku Członka Klubu, gdy w wymaganym terminie obciążenie wynikające z umowy nie zostanie zrealizowane.
- Okoliczność braku skutecznego obciążenia karty kredytowej lub debetowej nie zwalniają Członka Klubu z obowiązku uiszczenia opłat.
- Opłatę za Karnet Członka Klubu może uiścić osoba trzecia, pod warunkiem złożenia w recepcji Klubu oświadczenia o zobowiązaniu do ponoszenia takiej opłaty oraz o upoważnieniu do obciążenia jej karty kredytowej lub debetowej opłatą za Karnet Członka Klubu.
- Zamrożenie umowy.
- Karnet może zawierać opcję jego zamrożenia („Zamrożenie”). Informacja o tym, czy dany Karnet zawiera opcję Zamrożenia, znajduje się w Cenniku.
- Jeżeli Karnet zawiera opcję Zamrożenia, Członek Klubu korzystający z usług Klubu na podstawie tego Karnetu uprawniony jest do złożenia oświadczenia, w którym deklaruje, że nie będzie korzystać aktywnie z Klubu we wskazanym okresie (dalej jako „Okres Zamrożenia”) zgodnie z informacją wskazaną w Cenniku. Oświadczenie o Zamrożeniu można składać osobiście w recepcji Klubu lub przesłać na adres:
- Z opcji Zamrożenia nie może skorzystać Członek Klubu, który zalega z płatnością za jeden lub więcej okresów rozliczeniowych.
- W przypadku, jeżeli opcja Zamrożenia dostępna jest dla Karnetu płatnego w okresach rozliczeniowych, w wyniku Zamrożenia w kolejnym lub kolejnych okresach rozliczeniowych, za który bądź które nie została jeszcze wniesiona opłata (w zależności od długości trwania Okresu Zamrożenia), następujących po Okresie Zamrożenia, pobierana jest opłata pomniejszona proporcjonalnie, w zależności od długości Okresu Zamrożenia.
- Oświadczenie o Zamrożeniu może dotyczyć obecnego lub kolejnego okresu rozliczeniowego.
- Oświadczenie o Zamrożeniu musi zostać złożone co najmniej 2 dni robocze przed rozpoczęciem Okresu Zamrożenia.
- Oświadczenie o Zamrożeniu można wycofać w dowolnym momencie w odniesieniu do pełnych dni Zamrożenia, które jeszcze nie upłynęły i o ile nie została jeszcze opłacona pomniejszona opłata, o której mowa w ust. 4.
- Okres Zamrożenia nie może przypadać na okres wypowiedzenia ani ostatni miesiąc obowiązywania Karnetu. W trakcie Zamrożenia Karnetu nie może zostać złożone wypowiedzenie umowy.
- W przypadku, kiedy z Zamrożenia korzysta osoba związana umową na czas określony, umowa ta ulega przedłużeniu o okres równy Okresowi Zamrożenia.
- Cesja praw z umowy.
- W ramach każdego z Karnetów możliwe jest przeniesienie praw i obowiązków Członka Klubu na osobę trzecią (cesja) za zgodą Innovation Gym.
- Osoby zainteresowane dokonaniem cesji zobowiązane są skontaktować się z personelem Klubu w celu dokonania stosownych formalności.
VII. Odstąpienie od umowy w przypadku jej zawarcia przez Internet.
- W przypadku zawarcia umowy przez stronę www. Członek Klubu może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie pod adres Innovation Gym lub osobiście w dowolnym Klubie, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zakupu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem listem pod adres Innovation Gym, Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław z dopiskiem „Odstąpienie Innovation Gym” lub mailowo na adres: biuro@innovationgym.pl
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje, jeżeli Członek Klubu wykorzystał w całości zakupioną usługę.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.
- Innovation Gym dokonuje zwrotu należności osobie, która skutecznie odstąpiła od umowy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia, w taki sam sposób, w jaki należność została zapłacona, chyba że osoba wyraźnie zgodziła się na inny sposób zwrotu.
VIII. Klauzula modyfikacyjna.
- Innovation Gym zastrzega sobie prawo do zmiany OWU lub Regulaminu na zasadach określonych w punktach poniżej.
- Zmiany postanowień OWU lub Regulaminu mogą zostać wprowadzone wyłącznie z ważnych przyczyn tj.:
- zmiany oferowanych przez Innovation Gym produktów, w tym zmian Cennika;
- zmiany rozwiązań w zakresie mechanizmu weryfikacji uprawnień Członka Klubu do korzystania z usług Klubu;
- gdy potrzeba wprowadzenia zmiany jest uzasadniona zmianą możliwych sposobów płatności;
- zmiany marki, adresu strony internetowej lub adresu poczty elektronicznej,
- gdy potrzeba wprowadzenia zmiany jest uzasadniona względami bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Klubu lub wynika z potrzeby zapewnienia przestrzegania zasad współżycia społecznego na terenie Klubu;
- gdy potrzeba wprowadzenia zmiany uzasadniona jest potrzebą usprawnienia procesu obsługi klienta lub podniesienia jakości świadczonych usług;
- gdy potrzeba wprowadzenia zmiany wynika z rozszerzania funkcjonalności Klubu lub zakresu świadczonych przez Innovation Gym usług – w zakresie, w jakim dotyczy tych nowych funkcjonalności lub usług;
- gdy konieczność wprowadzenia zmiany spowodowana będzie zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
- gdy konieczność wprowadzenia zmiany spowodowana będzie prawomocną decyzją administracyjną lub prawomocnym wyrokiem Sądu.
- Przed wejściem w życie zmiany OWU lub Regulaminu Innovation Gym zobowiązany jest doręczyć Członkowi Klubu treść proponowanych zmian za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej wskazany przez Członka Klubu w sposób umożliwiający jej wydrukowanie oraz zapisanie na dysku komputera.
- Dostarczenie treści zmian nastąpi co najmniej miesiąc przed ich wprowadzeniem.
- Okres wskazany w ust. 4 może być krótszy w sytuacji, kiedy:
- zmiana spowodowana będzie zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zaś czas między publikacją aktu prawnego, który wymusza zmiany, a jego wejściem w życie, jest krótszy niż miesiąc;
- zmiana spowodowana jest ostateczną decyzją organu administracji publicznej lub prawomocnym wyrokiem sądu, które nakazują jej wprowadzenie w terminie krótszym niż miesiąc.
- Członek Klubu, który nie zgadza się na wprowadzone zmiany, może do dnia ich wejścia w życie wypowiedzieć umowę ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego lub dzień poprzedzający dzień wejścia w życie wprowadzonych zmian.
- Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie w Klubie Innovation Gym lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres ….
- W przypadku rozwiązania umowy w trakcie okresu rozliczeniowego opłata z tytułu świadczonych usług obliczana jest proporcjonalnie.
- Rozwiązanie i zamrożenie umowy przez Innovation Gym.
- W sytuacji wystąpienia siły wyższej, każda ze Stron jest uprawniona do zawieszenia umowy do dnia ustąpienia okoliczności siły wyższej uniemożliwiających należytą realizację umowy.
- Innovation Gym uprawniony jest do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym lub zamrożenia świadczenia usług w sytuacjach, jeżeli:
- wystąpi inne wyjątkowe wydarzenie, przez które Innovation Gym, mimo dołożenia odpowiedniej staranności, nie będzie mógł świadczyć usług zgodnie z umową,
- Członek Klubu przeniesie prawa i obowiązki wynikające z umowy na osobę trzecią bez wymaganej zgody Innovation Gym,
- Członek Klubu poda nieprawdziwe dane lub posłuży się sfałszowanymi dokumentami przy podpisywaniu umowy,
- Członek Klubu udostępni wygenerowany przy pomocy aplikacji kod QR osobie trzeciej w celu nieuprawnionego skorzystania z usług Innovation Gym;
- zachowanie Członka Klubu będzie sprzeczne z OWU lub obowiązującym Regulaminem Innovation Gym, lub zasadami współżycia społecznego, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Członka Klubu do zaprzestania naruszeń w terminie 7 dni. Wyznaczenie terminu do usunięcia naruszeń nie jest konieczne, jeżeli zachowanie Członka Klubu niesie za sobą zagrożenie utraty zdrowia lub życia Członka Klubu lub innych osób przebywających w Klubie.
- Innovation Gym zastrzega sobie prawo, w przypadku wystąpienia siły wyższej w postaci wprowadzenia zakazu prowadzenia działalności przez kluby fitness i siłownie ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, do zamrożenia usług przez Innovation Gym, na okres wprowadzonego zakazy prowadzenia działalności.
- Innovation Gym uprawniony jest do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, jeżeli Członek Klubu zalega z płatnościami wynikającymi z umowy za co najmniej 3 okresy rozliczeniowe.
- Postanowienia końcowe.
- Członek Klubu może składać reklamacje dotyczące świadczenia usług przez Innovation Gym. Można dokonać tego osobiście w recepcji Klubu, listownie na adres Klubu lub przesyłając wiadomość e-mail pod adres: biuro@innovationgym.pl . W zgłoszeniu Członek Klubu powinien wskazać swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe (numer telefonu, adres do korespondencji, adres e-mail), a także zwięźle przedstawić opis zaistniałej sytuacji. Innovation Gym zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia spełniającego powyższe warunki.
- Administratorem danych osobowych Członków Klubu jest Innovation Clinic Prosta Spółka Akcyjna. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Aleja Śląska 1, 54- 118 Wrocław.
- Innovation Gym nie ponosi odpowiedzialności za niestosowanie się przez Członka Klubu do postanowień OWU oraz Regulaminu.
- W sprawach nieunormowanych w OWU zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Uznanie za nieważne któregokolwiek z postanowień niniejszych OWU nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.
- Niniejsze OWU obowiązują od dnia 8 grudnia 2023 r.
- Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Cennik.
- Załącznik nr 2- Regulamin
976 Obserwatorów